Mattematik

Idag var en sån där dag som jag faktiskt ville ha matte lektion, just för att lära mig om procent som jag tråkigt nog har omprov i imorgon. Men då var det ju den där branden som gjorde att vi inte hade någon lektion. Fick ju sluta tidigare, men hade fortfarande behövt gå på lektionen ju! Jaja.. Jag och Elin gick och kollade på stan istället, hittade så himla mycket fint, bara för att jag ska andvända pengarna till julklappar.. Så typsikt alltså.

Har suttit i två timmar nu och ''pluggat'' matte, jag ska klara det! Ibland avskyr jag verkligen att vara mindre bra i matte, för matte är så äckligt svårt när man inte förstår. Tur att mamma köpte en b&j half baked till mig, underlättar ju lite i alla fall. Jaja, nu ska jag fortsätta, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0