A twist in my story

Kom hem så sent igår så gick och la mig direkt, så nu har jag bort förklara mig lite. Igår efter skolan for jag till Erik, sen när han for på träning gick jag och Elina till Tha House. Men ja.. sen gick jag hem och sov. Jag älskar att sova, det är så satans skönt. Speciellt fredag natten, för då får man för första gången på flera dagar sova hur länge man vill! Oftast iallafall. Skulle kunna skriva en hel bok om mina intressanta ämnen jag funderar på hela tiden ;) haha. Jag har ingenaning om vad jag ska skriva.. ingenaning om vad jag ska göra ikväll. Erik, vet inte, kanske sa han, han har träning, vet inte när den slutar heller. Men blablabla... ;b


Andersson fixar tekniken/kemin galant!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men shitness omg x) fan va proffs jag var!



..eller inte ; )

2010-02-05 @ 18:35:03
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0