Baby I'm a trublemaker

Jag har tappat suget för det här med att blogga. Men jag skriver iallafall.. hur i hela friden går det ihop? Jag tror jag är beroende faktiskt. Jag har snart haft min blogg i 2 år. Nästan lite coolt faktiskt hehe. Tror jag har blivit för van att skriva typ varje dag om ingenting. Och jag ska fortsätta, det är en sak som är säkert. Hur tråkigt det än är, det är inte jag som lider av det egentligen ;)

Jag vill spy, jag vill spy på lärare just nu. Jag är så less på deras tjat, ''Ni går i 9:an! Ni går faktiskt i 9:an! Vi förväntar oss mer av er, ni går i 9:an..'' Jo vi går i 9:an, men vi är inte vuxna för det. Helt mogen och vuxen kan man ju inte vara vid 15-16 års åldern. Vi har kvar några år av våra barn år faktiskt. Okej, vissa kanske är helt omöjliga ibland, men att tjata ut vilken klass man går i hjälper inte, det får vi inte mer vett av. Stackars dom, får dras med tjuriga ungdommar, hehe, like it!

Nog om det.. (: annars är jag på skit bra humör faktiskt! Jag älskar dagar som man känner sig.. lycklig, glad eller bara inte ledsen. Jag har typ dansat hela dagen, visa mina fina rump rörelser typ. Dom andra i huset for nyss på badet, stod i valet och kvalet att följa.. men, jag måste skriva klart min Islam uppgift tyvärr. Fuck a duck vad skönt det skulle vart att följa! Åh :(


William som fyllde år igår (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0