Broken smile

Du måste vara den mest o-självsäkra personen denna jord har skådat.

Amen chacha bloggen! Så fort jag kom in genom dörren ställde jag mig och lagade mat, fikus vad hungrig jag var. Jag har börja äta som en gris jämfört med vad jag gjorde förr. I sommras åt jag riktigt dåligt. Men det har successivt blivit bättre (: och nu har det nästan blivit för bra haha. Och ja.. jag erkänner, jag känner stor skillnad, om jag tänker efter. Men tänka är inte riktigt min grej, så jag skippar det. Hmm.. dans på gympan, börjar bli väldigt tråkigt och tjatigt, samma danser hela tiden, my gådness. Tror dom har lite brist på fantasi eller kunskaper. Och imorn är det nationella, det ska bli MVG från min sida! Och när jag lika gärna pratar om mig, för ovanligheten skull? Så ska jag också passa på att säga att nu ska jag ta bort sminket, kanske plugga, sen vara med Erik eller Elina ikväll! Blir nog nice hur som hellst (:


Kommentarer
Postat av: mmatilda

måste prata med dig så fort som möjligt, så om du kan ringa mig näru ser det här vore de bra <33

2010-02-08 @ 19:01:10
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0