Broken walls

Har ni någon gång vakna av att ni själv skrattar?.. Det fick jag uppleva i morse, det var nästan obehagligt haha. Jag har haft så konstiga drömmar den senaste tiden, undrar vad det är med min hjärna egentligen.. eller jag tror iallafall det är hjärnan som gör drömmarna? Nog om det. Om typ 45 minuter ska jag fara och se hockey med Elina och Fiffi, och jag ligger fortfarande i pyamas. Jag och passa tider, det är nästan lika illa som det är med mamma och passa tider, hon kommer alltid försent, och hon är taxi chaufför? -.- Okej när hon jobbar kommer hon aldrig sent, konstigt nog... Bilder får ni senare hehe, jag orkar fortfarande inte ladda in bilderna på datorn. Nu måste jag typ skynda mig lite, pusss! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0