I need you

William skrev nyss en sak som gjorde mig så himla glad - Du ser det posetiva sakerna som folk har, och inte bara det negativa. Tycker det är gulligt att han ser det. Men från det ena till det andra som vanligt. Jag har ett.. två, problem. För det första så saknar jag Erik så jag har ont i magen. Det är inte kul! Och för den andra är jag inte ett dugg trött, kommer somna sent. Det är jobbigt att somna sent tycker jag. Nu byter jag samtals ämne igen, på ett kasst sätt som vanligt. Denna Lördag kväll som var har jag spenderat med Elina Elin Emil & William. Det har vart jätte trevligt. Dom är så söta så. Äh, jag måste slå på någon film och typ tvångs söva mig själv, pusss!


Att dom ser ut som små barn?.. Fjantarna haha ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0