I'm a sucker for love

Vad fan är det med buss gubbar att köra som någon blå dåre, i alla gupp som finns, när man håller på att pissa på sig? Det är inte första gången jag har vart piss nödig som en.. jag vet inte vad, och busschauffören har kört så snabbt så jag bokstavligen talat hållt på att pissa på mig. Nu ska jag äta en semla, och jag kan äta den med samvete också muhehe. Okej, jag äter allt med gott samvete, man lever bara en gång så varför i hela friden hålla sig borta från allt som är gott? Ja visst, man kanske blir fet, men det är väll en annan sak ;) Fan, jag vill inte ha matte prov imorn, och inte kemi prov på Torsdag, varför?! varför just jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0