It's compromise that moves us along

Fan vad tråkigt jag har just nu. Jag har kollat igenom alla bloggar jag brukar läsa + bloggar jag inte brukar läsa. Jag har kolla på facebook typ en miljon gånger, samma med bilddagboken. Jag har alla mina filmer på borde inne i Tha house. Jag har en godis påse brevid mig, och en film som jag har hyrt. Men jag orkar inte äta godis, är propp mätt, och jag orkar inte se filmen haha. Ja jag har problem (: Sitter iallafall och pratar med Erik i telefonen. Han är spel nörd. Han sitter och tok skriker för att han blir dödad, och du säger att jag har damp haha. Gud vilken intressant Fredags kväll jag har. Äh, faktiskt så överlever jag, helt klart. Jag gillar faktiskt att göra ingenting, tycker det är ganska skönt, nog för att man blir jäkligt rastlös ibland men.. som sakt, det fungerar (: Tror jag ska sätta på den där filmen nu, vad den nu heter, glömt bort hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0