It's up to you

Fan.. till och med jag har fastna för OS. Det är ganska kul att se, ibland, faktiskt. Eller så har jag bara haft ganska tråkigt dom senaste dagarna. Blablabla.. jag mår fortfarande inte bra, känner mig tung i huvudet, känns nästan som att jag ska tippa för att mitt huvud är så tungt haha.. Blir att glo slalom och stafett ikväll, och hockey på morgonen. Hur fan orkar jag? Jag känner mig typ, vet inte hur jag känner mig.. men vill vara med min bebis nu :( Ja han är som en liten bebis, som bara är ett huvud längre än mig. Vi har förövrigt vart tillsammans ett halvår nu faktiskt, naw hihi, jag älskar dig baby! ♥


Kommentarer
Postat av: tina

grattis hun! :)<3

hoppas allt är bra..

2010-03-04 @ 16:12:34
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0