Jag fryser!

Hallå (: Nu är jag tillbaka till det vanliga, sitta med datorn i sängen haha. Nej jag har inte mycket till liv ibland. Men men.. har fruktansvärt ont i mina händer och armar, och gas tummen. Så går det när man inte har kört skoter sen förra året haha! Jag Nisse och Kim for på en skotertur till Niemisel och grillade vid forsen. Fick köra hans skoter halva biten, grymt kul! Kim tyckte det var kul att åka med mig på mammas skoter heh, iallfall i alla förbannade gupp som finns efter lederna.. Och så bakade jag en choklad jordgubbs tårta till Nisse som, som sakt, fyller år imorn. Nu tog min fantasi slut, så vet inte riktigt om det finns så mycket att skriva.. eller jo, jag saknar Erik så galet mycket, inte äns prata med honom sen i Torsdag på skolan :(







Ja jag vet, jag är jätte vacker haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0