Låt mig få skratta.. ha-ha-ha-ha

Anonym om American Pie - The book of love:
Asså så som du skriver på din blogg kan du ju inte ha mera än G i svenska, du saknar stycke indelning, och dina meningar och ord är ju fan obegripliga ibland ??

Okej jag kunde inte bara skita i det där, nu blev jag icket glad ;b För det första har jag fanimig VG i svenska, så fuck you. Och jag skriver väldigt slarvigt i min blogg, och andvänder slarviga och på hittade ord. Men så gör jag inte i mitt skol arbete, jag kan faktiskt skilja på fritt skrivande i bloggen med mina egna ord, och skriv arbeten i skolan som ger betyg. Så det är lunga puckar. Jag gör mitt eget race, och det fungerar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha amen shit xD du ska ju kolla ip nr x)

2010-02-09 @ 22:02:57
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/
Postat av: mmatilda

LOOOOOOOOOOOL på den människan :s

Han/Hon kan ju fan inte vara seriös!! ofta man skriver med styckeindelning å all sån skit i sin blogg? För man skriver ju verkligen som på ett skolprojekt då!! :o :S <33

love you hun <3

2010-02-10 @ 14:13:29
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0