Mobil blogga..


 Jaa.. Det var inte det lättaste att veta hur man skulle lägga in en bild. Jag vet inte äns vilken bild det blev nu egentligen? Aja vilket som så blir det säkert bra.. Ligger just nu i min grymt mjuka och sköna hästens säng! Jag älskar den (: efter hockeyn så for jag hem, haft en mys kväll med mamma Kim och Nisse, sett film och så vidare. Dom håller på att se någon film nu, men jag blev så himla trött så orkade inte se klart den. Men, jaa.. Imorn ska jag få testa Nisses skoter, det ska bli as kalas! Har inte åkt nå skoter i vinter.. Och så ska jag baka tårta, Nisse fyller år på måndag men vi ska ha ett livet kalas sedan imorgon (: nu blev jag väldigt trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0