Överflödigt med känslor

Jag har så jäkla mycket känslor som jag måste få ut just nu! Men jag vet inte hur jag ska få ut allt. Jag vill inte prata med någon, jag vill inte att någon ska behöva lyssna på mitt ständiga klag. Hur fan ska man göra när man håller på att explodera av känslor? Jag vet inte hur jag ska göra, inte bara med dom där förbannade känslorna som bubblar, utan med allt. Helvete vad less jag blir. Jag vet anledningen, men jag vill inte ändra på det.

Ja fint nu fick ni som läser höra mitt klag iallafall. Man kan inte vara happy varje dag, året om, någon gång blir det jobbiga stunder också. That's life. Slut med predikan nu. Kom ganska nyss hem från att vart med Elina några timmar, super nice. Nu ska jag slå på en film och förmodligen sova, jag är skit trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0