Woa, woa

Nej ärligt talat så bryr jag mig inte om att jag inte är på temat, därför.. det, det vet jag inte egentligen. Tycker bara det är onödigt med tema, tema hit och tema dit. Varför inte bara sluta efter klass rådet så slipper man tema hit och tema dit. Och så när jag ändå gnäller så vill jag passa på att gnälla på omogenhet, det är så inte passande i dagens samhälle, varför bara inte skippa allt som är onödigt och bara sova bort sin mens värk istället.. Japp! Där kom det! Jag ska sova efter middag nu, hejdå


Förra vintern, HAHA mina ögonbryn!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

HAha precis samma orsak jag for hem för.. XD

2010-02-23 @ 18:28:50
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0