You tell me

Åh, Viktoria gör en kanon start på lovet! Hon tar och blir sjuk precis så där lagomt, woho go girl! Ja så illa är det, men så sjuk är jag väll inte, men jag mår inte direkt bra. Helvete jag lovar det är kylan som har kommit och ba ''jippi jag ska göra alla fula barn sjuka till deras efter länktade lov! Muhahaha, allt för att förstöra..'' Fast kom och tänka på nu att jag har inte mått speciellt bra den här veckan, hoppas inte jag blir sjuk länge! Nog om prata om sjuka mig hehe (: Fast det är tillåtet att tycka synd om mig, snyft.. Det där var en ironisk mening, bara så alla seriösa typer också ska förstå det. Annars då hur är det med stor bloggaren Viktoria Nilsson som har cirka 15-20 personer som läser hennes blogg varje dag? Egentligen äre helt nice tycker jag! Jag har mina fina vänner, min fina familj och släkt, och min fina killepille, (och jag har en fin 2 liters coca-cola i kylskåpet också!) det är allt jag behöver (: Fast ja, det skulle ju gärna kunna finnas lite mindra korkskallar, men antar att dom alltid kommer finnas, tyvärr.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0