Avatar!

Lilla övre delen av norrbotten klarar inte av denna kyla, vad är det för fel på personen som styr vädret? det här är för kallt?! Skulle vilja ta en spontan reda utomlands bara så där.. visste ni en sak, jag har aldrig vart utomlands, och jag har aldrig åkt flyg plan. Men nog om det haha. Nu är jag hemma efter en dag i piteå med Erik, hans syster och hennes kille. It have varit mycket nice (: såg som sakt avatar i 3D, det var häftigt må jag säga! Och själv filmen var också bra! Fast jag gillade mer att allt liksom, var utanför film duken, nej det var riktigt coolt. Gud haha, jag är fortfarande mätt sen vi åt på Milano, en kyckling sallad, det ska ni testa om ni äter på Milano, det är skit gott (: aja, ska ta bort sminket nu, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0