Egoistikt eller bara överdrift

En sak som kan göra mig jäkligt sur, det är på personer som är så själv kära så dom inte kan glädja sig åt andra. Så länge allt är perfekt för en själv, då spelar resten runt om ingenroll. Om någon annan är glad, då kan man inte vara glad för den? Är de verkligen så jäkla svårt.. behandla andra som du själv vill bli behandlad. Att kunna lyssna och förstå, det är två ganska viktiga egenskaper tycker jag.

Ursäkta mina vackra ord, har ingenting annat att skriva. Idag blir det en slö dag känner jag på mig. Har ingen lust att göra någonting. Min nacke och axlar bultar för att det gör så ont. Kom ihåg, jag älskar att klaga! ;)


Kommentarer
Postat av: fififiifififif :)

ja! :D kommer ihåg då alla kastade din mango en gång på bussen, så for den mot rutan och SPLASSSCH sa de så pofffade hela den mot fönstret åde, HAHAHA det var goa tider det! :D

2010-01-07 @ 00:31:58
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/
Postat av: fifiifififif :)

och håller med med själviska personer, huva man ska ju dela med sig av glädjen lixom! hihi :)

2010-01-07 @ 00:33:00
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0