How du you sleep

Herregud vad det ska snöa. Det var det jäkligaste, vi kommer drunkna i snö! Wiho, precis så jag ville dö (: Drunkna i snö.. haha. Jag är hemma nu. Hellu, tror min säng hade saknat mig lite efter dom timmarna jag var borta på ishallen. Gissa vad jag har gjort på ishallen med Fiffi och Emma? Jo jag vet, en mycket klurig fråga. Fick va med Erik osså, moi like like like! Jag like honom väldigt much. Blablabla.. Nu ska jag skriva en uppgift om Islamerna, som jag faktiskt har börja på, men inte kommit längre än så. Och min höft, eller rumpa, har balla ur totalt, fan vad ont det gör haha!..


Erik och dom fick rosor! Fick inte med alla på bilden -.-

Hihi söta lilla Ogge (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0