If you fall, I'll fall with you

Brr, kyla.. Brr, inte skönt.. Brr, jag klagar hur mycket jag vill, så det så. Haha jag gör det ''I väntan på bättre tider'' Eller bättre väder kan man ju också säga. Jag ska ta och förvarna er, jag har ingen bild att lägga in idag, idag heller, idag som alla andra dagarna. Jag är så dålig på att ta kort, eller för lat för att lada in dom på datorn. Det är väldigt ansträngande. Jag försöker fördriva tiden haha (: Ska snart ta bussen in till stan. Jag Elin Elina Moa och Fiffi ska fara och äta på kina! Typ stor mys alltså. Väldigt, väldigt sällan vi är alla 5, förutom på skolan då. Så det kommer bli as kalas! Ska försöka ta bilder också. Sen ska vi fortsätta och ha stor mys ikväll + deras killar, - Erik :( men ska till han sen iallafall så hehe! Nej.. nu har jag ingenting mera att skriva för att försöka fördriva tiden längre. pusss! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0