Jag är tråkig..

Jo det kan man väll säga. Jag har blivit ganska tråkig den senaste tiden på att skriva här. Men det blir ganska tjatigt.. idag har jag vart på skolan. Idag har jag vart med Erik. Idag saknar jag Erik. Idag har jag gjort ingenting. Idag har.. ja ni fattar poängen. Haha, mitt liv är super intressant (: Nåja.. skola som vanligt, ganska tråkigt som vanligt, men det funkar iallafall. Senare ska jag kanske vara med Erik, men.. ja jag vet inte riktigt hur det blir med det. Men imorn vet jag därimot att jag och Elina ska till stepin, på corepass, och yoga, haha! Det ska bli spännande att testa yoga faktiskt (: men jag kan helt ärligt inte tänka mig oss, göra yoga, hahaha.. nåja det ska bli kul! Blablabla.. hejdå (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså eva tror typ att vi kommer hinna det också, vi har ju massa annat skit i skolan också.. inte bara so & svenska som en viss fröken Eva verkar tro.. :O



Hehe :)

2010-01-27 @ 19:57:52
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0