Kul har jag...

Ditt namn? Viktoria
Födelseår? 1994
Spelar du något instrument? nepp
Dina första tankar när du vaknar? att jag inte orkar kliva upp
Är du hungrig? nepp
Vart befinner du dig just nu? på sängen
Vart bor du? boden city
Är du bra på? vet inte, är typ inte bra på något haha..
Är du kåt? väldigt
Din mobiltelefon? är jag beroende av
Låt just nu? I love you - Ironik
Antal timmar sömn inatt? 10
Vem är snyggast? Erik
Vem vet mest om dig? Vet inte riktigt faktiskt, filip kanske
Vem vet du mest om? Det vet jag inte heller haha
Vad vill du ha just nu? sommarlov
Höger eller Vänsterhänt? höger
Språk? svenska typ
Vilka sjukdomar har du? alla?
Ditt mål i livet? Ja.. att inte bli helt failad iallafall
Sängdags? Det är nog 12 timmar kvar tills dess
Rädd för? små äckliga flygande insekter
Har du körkort? moppe körkort eheh
Vilka cigg gillar du mest? inga
Brukar du svara på kontaktannonser? nope
Äger du några vapen? nej
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? viktoria only
Pepsi eller Coca cola? coca-cola
McDonalds el. Burger King? hellst ingenting
Mjölk i kaffet? spelar inte så stor roll
Röker du? nej
Sjunger du? haha, japp dåligt
Duschar du dagligen? ja, om jag hinner
Den starkaste du vet? viktoria nilsson!
Vill du gå högskola? jadå
Vill du gifta dig? ja, om man hittar den rätta så

Är du en hälsogeek? ganska långt ifrån haha
Kommer du överens med dina föräldrar? japp
Din hårfärg och frisyr? brunt typ kort
Skorna du hade på dig idag? tofflor
Kläder du hade på dig idag? stor t-shirt
Favoritfärg på kläder? typ mjukisar
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? jätte olika
Skolväska just nu? någon vit sak
Har du rosa kamouflage-kläder? always
Tatueringar du har? ingen
Piercingar du har? ögonbrynet
Har du glasögon? nepp
Hur ser din plånbok ut? svart snobben

Hur mycket pengar har du? typ tre kronor..
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är viktoria
Hur svarar du i mobilen? hallå
Vad gjorde du kl 08 imorse? SOV!
Vad gjorde du för 15 min sedan? slog på datorn typ
Det sista du sa högt? Vet inte, har skit ont i magen
Det senaste någon sa till dig? Hur mår du nu då?
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun säkert
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej
Sover du tungt? gjorde de förr, inte längre typ
Vad ser du om du tittar till höger? mobilen hehe
Humör just nu? seg, trött, uttråkad
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? ingenting av det
Vad är viktigast för dig? vänner och familj
Är du kittlig? är sjukt kittlig..
Snarkar du? typ
Stjärntecken? jungfru
Stökigt el välstädat? välstädat, vilket jag oftast har
Längtar du mest efter just nu? fint väder och värme
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? pappa!
Vill du ha barn? när jag blir äldre, ja
Längtar du till din nästa födelsedag? gör jag väll, länge dit men
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? njae, på vissa bilder kanske
Har du rakat dina ben någon gång? nej aldrig, kör apa trend
Skulle du kunna ha silikonbröst? njae, tror inte det

Jag älskar? Erik
Är du snäll? kanske
Är du blyg? jo
Tycker du att du har fin dialekt? nårrlänska äe jö fränt, venne bryr mig inte
Ögonfärg? typ blåa
Syskon och deras ålder? peter 32, joakim 19, kim 9
Favoritdag i veckan? helgerna
Skola? sanden
Klass? 9:1
Trivs du i din klass och skola? ja det gör jag
Värsta ämne? fysik kemi och matte
Tycker folk du är snygg? såklart, jag är snyggast
Är du modig? njae, ibland kanske
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? 6 haha
Röker du? nej
Gillar du dokumentärer? jo vissa om rätt saker
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? bryr mig inte
Cigaretter då? bryr mig inte
Borde man få röka på pubar? bryr mig inte

Är du sugen på något nu? en go kram
Brukar du bada i sjöar om somrarna? jodå
Det bästa? när man känner sig lycklig
Det värsta? när man känner sig olycklig
Min dröm i livet? att lyckas med det jag vill
Brukar du läsa horoskop? händer ibland 
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Kan du baka bullar? japp, brända
Vad åt du till frukost? ingenting
Hur ser du ut idag? vet inte, inte kollat mig i spegeln ännu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0