Love, love, not love

Hahaha, hahaha, hahaha
Ha-ha-ha-ha-ha.. patetiskt!
Hahaha, ha-ha-ha

Så roligt man kan ha i sin ensamhet, när man väntar på en bekräftelse om jag ska vara med pojken eller inte, som just nu är i sävast, utan att ha någon skjus hem, haha Erik.. Idag har jag bakat bullar, dom blev stora och konstiga i formen, precis som alltid när jag bakar. En anledning till varför jag har uteslutit hotell&resturang linjen haha.. jag kan inte baka eller laga mat, jag kan bara diska. Sen gick jag ut med min mosters hund, och då när vi var på väg tillbaka så var den en mamma med barnvagn som stannade oss och sa att det stod två älgar på baksidan av torpgärds skolan. Hehe, först blev jag as rädd och skulle ta en annan väg, sen blev jag nyfiken och gick och kolla, fyfan vad stora dom är.. dom var lika hög som en gungställning haha. Och Matilda brydde sig inte att jag var rädd i telefonen :( nu.. ska.. ja alltså jag vet inte vad jag ska göra, vara med Erik eller göra ingenting, vi får se! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0