Ni är bäst (:

En mycket lyckad fredag kväll, men jordens underbaraste brudar. Stor blöt puss på alla dom fyra! Kina mat, film mys, skratt och prat. Det behövs inte mycket för att få en as kalas kväll. Vi såg den där spök filmen, jag gillar inte den filmen btw.. satt gömd bakom Elina mer än halva filmen haha. Och Jens och Alle var inte mindre rädda dom heller! Men efter det så gick jag över till Erik. Stor blöt puss på han också. Jag vet inte men när jag hör, säger eller skriver stor blöt puss, tänker jag bara på hundars äckliga pussar haha. Slicka med tungan över hela ansiktet, det är mys! Men, jaa.. vid 2 tiden idag traskade jag hem från honom. Trodde mina ben skulle gå av pga kylan. Mina mjukisar är inte tjocka vill jag lova. Men sen jag kom hem har jag hunnit duscha, städa, lagat mat och sovit i två timmar. Snart ska jag vara med Elina och Felicia (: Jag har min glass i frysen där! Helt o-öppnad. Jag saknar min glass..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0