Så länge du vill ha mig, så länge stannar jag

Brr, det är kallt ute.. om någon har missat det, så vill jag bara ge er den informationen. Men.. haha nu är jag på sånt humör så jag vet inte hur jag ska skriva. Allt kommer bli helt knasigt så det kommer sluta med att jag kryssar internet rutan och sätter mig och ser tv istället. Okej, kanske inte men. När man måste tänka på vilken ord som man ska skriva först, då är det illa, illa jobbigt och illa.. koncentration. Men idag har jag iallafall vart med tha Elina girl, vilken fjant? Haha ne jag skojade bara (: men vi har iallafall typ, ätit haha, pratat, vart coola in the city. Sen, senare ska jag vara med Erik, om det nu blir av det vet jag inte, men det är en annan historia. Livet blir inte alltid som man har tänkt sig, om man säger så (: fuck vad jag har ont i magen.. nu känner jag mig extremt gormig. Ni vill inte veta hur jag har kämpat för att få ihop den här texten! :o ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0