Sexy bitch

Jösses, jag är kär.. sängar är verkligen underskattade! Ja, underskattade, tänk efter hur dåligt man skulle sova utan en säng? Vi lever ju i lyx för fan! Tänk på dom stackarna som inte har någon säng? :( omg usch.. jag ska starta en förening som ger sängar till dom säng lösa. Hihi vilken skillnad jag skulle göra på denna värld, men fuck vad dyrt det skulle bli.. Tycker alla människor har rätt till en skön säng, till och med om som är dumma faktiskt. Men nog om det hehe. Jag kom hem för ett litet tag sen från Erik. Jösses, jag är kär.. hihi (: Nu på Torsdag ska jag, Erik, hans syster och hennes kille och Petter fara till Piteå och se Avatar i 3D på bio, det kommer bli skit kul! Har aldrig sett någon film i 3D, ska bli spännande (:


Jag älskar dig lilla gubben hihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0