Stay with me

Jag är trött. Det är jag alltid på fredagar efter skolan. Så ingen fara haha. Vet inte om jag har sovit lite för lite inatt, kom hem från Erik ganska sent, och kan inte somna direkt efter man har vandra ute i kylan. Nåja skitsamma. Skolan idag gick ganska snabbt. GUD JAG KAN INTE SLUTA OCH TÄNKA PÅ HUR SKÖNT DET SKULLE VARA OCH SOVA NU! Fast vi har inte haft så många jobba lektioner idag i och för sig. Ucsh vad jag känner mig tråkig och tantig nu haha, grr ;) härlig känsla vill jag lova. Men, senare ska jag kanske vara med fiffi, fast först ska jag fan i mig ta och sova ett tag, pusss (:


Medans Erik spelade igår, hade jag kul och gjorde ett hjärta, det blev fint (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0