Stopp! Stanna! Tiden går för fort..

:( Jag vill inte gå ut 9:an. Jag vill inte sluta i min speciella, knasiga, fina klass. Jag vill inte sluta Sanden. Jag vill inte bli vuxen. Jag vill inte skiljas från flickorna i klassen! Åh.. ja jag vet, det är säkert alltid så här, och sen blir det jätte bra när man väl börjar gymnasiet. Blablabla. Men jag vill iallafall inte. Och jag har ångest för vilken linje jag ska välja, 1 februari ska det vara valt klart! Det lutar mot omvårdnas.. men jag vet inte. Mina drömmar om frisör har jag gett upp, iallafall som gymnasieval, sorligt nog.

Men nu mår jag iallafall bättre (: jag har legat i sängen 16 timmar. Utan att äns gå upp på toa eller något. Det har vart ganska skönt, jag har inte äns blivit rastlös, 16 timmar utan att bli rastlös, det var något fel på mig idag kan man säga. Men mamma tyckte nog synd om mig, så vi for och åt kyckling sallad på Milano hehe. Gud vad gott det var. Blev mycket piggare också. Sen for vi och handlade lite. Imorn kommer barnbidraget, wiho pengar! Och jag har slut gratis sms och pengar på mobilen, mindre wiho med det.. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0