That you need me, then you go and cut me down

ÅH VAD KUL DET VAR ATT TRÄFFA MATILDA IGEN! Började typ gråta när jag träffa henne och kramade henne, haha, vad töntig jag känner mig. Men har vart med Matilda och Camilla hela dagen, vart mysigt! Fick en jätte fin julklapp av henne, ett armband med olika berlocker, skit gullig (: Nu lär det väll ta jätte länge innan man träffar kvinnan nästa gång.. Matilda jag ska köpa en stuga åt dig och sätta den på våran gräsmatta så du kan bo där istället haha, och en stor säng så din lilla lover boy också kan bo där, visst är jag snäll?! (: Lungt jag vet att jag är underbart snäll hehe. Ojojoj.. det kommer kännas jätte tomt ikväll, kan inte vara med Erik för dom har match, men jag överlever nog en dag skulle jag tro. Hmm.. imorn ska jag vara med Elina (: hon ska färga blondt imorn! Ska bli skit kul att se hur det blir hehe, vi ska dra en go fika på stan, det blir mysigt det också. Åh vad livet är underbart, massa med mysiga stunder, jag älskar det (: Jag älskar mina underbara vänner och jag älskar min underbara Erik ♥ det kan fan inte bli bättre än vad det är just nu!

''Laugh often, love much'' ♥




Kommentarer
Postat av: mmatilda

HAHAH va gullig du är vikkan, jag kommer gärna och bor på eran gräsmatta^^ haha :D

ska komma så fort som möjligt igen, hehhe ;) saknar dig redan :'/ <333333

2010-01-06 @ 00:12:17
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0