Utan dig, utan allt

Hahaha.. min mage gör jävligt ont. Fuck you magen, nu lägger du av att göra så jäkla ont, förstår du det?! Hehe.. Hallå snyggingar på andra sidan av dator skärmen. Hur mås det? Nä.. nu lägger jag ner med att leka ''stor-bloggare'' ingenting för mig haha. Nu är jag hemma. Eller nu är den andra gången jag är hemma sen skolan slutade. Har vart med Moa och Elina. Vi har vart feta. Stackars våra fina kroppar.. underbara fina vackra kroppar som är så eleganta. Elefanta? Haha.. Vilka små tanter dom där är egentligen. Bara snackar om tjocka gubbar. Nej, jag skojar bara, dom är mycket ungdomliga och snackar om snygga killar. På tal om snygga killar, jag ska snart till en snygg kille. Moah, puss på den snyggen. Och puss på er med! Adios.. Amigos.. Grande.. Si..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0