I övermorgon smäller det!

Igår jobbade jag mitt sista pass på minigolfen, grymt skönt kan jag säga! Jag och Sebbe tur och fick sluta efter 2 timmar på grund av vädret, men det klarnade upp ganska precis när jag kom hem (: Så for iväg till Erik. Som för övrigt ligger brevid mig nu och ser filmen som jag inte kommer förstå någonting av när den är slut för att jag är data nörd.. Känner mig lagomt tjock också, vi åt på Max, köpte godis chips och cola.. Tror man ska ta och byta moppe turerna mot cykelturer, aa, fast, nä. Men men, annars börjar jag bli nervös inför resan nu! Fast är för att det är så spännande. Jag har pack problem.. :( Blablabla, tjorvigt inlägg, ska sluta vara nörd och se filmen och pussas, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0