Let's do it

Okej, jag erkänner. Jag är sämst på att ta bilder. Men tanken slår mig som aldrig längre.. Har alltid lite ström numera i mobilen också, är ingen mobil nörd längre tror jag. Förr var den alltid full laddad och jag tog massa bilder, nu är det raka motsatsen. R.i.p bloggen, känner att du sakta men säkert dör utan bilder. Ingen vill längre läsa dig, jag är ledsen, sanningen svider :/ Men ikväll har jag varit med Ida, Fiffi och Viktor. Typ väldigt mysigt va hihi. Kan hända att vi såg film idag igen, men dom har börjat jobba nu, så deras extrema vill-inte-sitta-still har lugna sig heh, tur för mig som älskar att ta det lugnt och se film ;) Imorgon får jag äntligen vara med Erik! Jag dör så jag saknar honom! Det pirrar i min mage. Jag är kär. Puss godnatt


Cool chey för 2 år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0