Oggelito

Idag flyttar ju Oskar till Skellefteå.. Okej jag känner han inte så mycket egentligen, och är väl inte hans bästavän, men jag känner han nog mycket för att sakna honom. Kommer bli tomt utan killen som har otur 24/8. Hoppas han får det bra där iallafall (: Men men, igår var jag och såg filmen Inception på bio med Erik, hans famlij och Micke. Den var grym! Det är en tänkar film, och jag brukar ha svårt för tänkar filmer, brukar sluta med att jag inte fattar något av hela filmen. Men den här fattade jag faktiskt! Och som sagt, den var grym (: Och.. Och, fan, tvillingarna och Fiffi börjar sitt sommar jobb idag. Buhu. Och nu är det bara 4 veckor kvar av sommar lovet.. JAG DÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0