24/8 - 09

Idag har jag och Erik perik pung varit tillsammans i 10 månader. Fy vad tiden går fort! Det är helt galet. Och fy vad jag är kär. Det är också helt galet. Bla bla bla, för mycket kärleks tjat hit och dit. Han ska iallafall komma hit efter sin träning. Ibland kan det hända att jag önskar han var en liten tjockis som bara vill ligga och se film och mysa hela tiden hehe. Inte springa runt som något tjohej efter en boll. Haha, Jag älskar dig Erik (: ♥ Och det var ganska ironiskt det där om tjockis, bara så dom seriösa också förstår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad liten han såg ut på bilden!

ni är så söta tillsammans :)

grattis!

2010-06-25 @ 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0