Det är illa

Jag har redan börjat bli dagavild.. och sommarlovet har inte börjat än. Igår var det helt upp och ner vilken dag  och tid det var. Vi hade inga lektioner igår, tydligen, så jag och Erik for hem till han. Tänkte lite fel med tiden så det blev stressigt att hinna hem och duscha till farmen. Väl på farmen var det jätte trevligt! Ja, jag kommer sakna Sanden väldigt mycket. Efter allt var slut där så bar det av till Djuptjärn där 9:3 + Moa Jimmy Emil och Filip var, gud förbannat vilka underbara personer alltså. Jätte mysigt. Till slut låg vi 5 personer tätt intill i ett tält, och jag blev för trött för att fara hem mitt i natten, det var så mysigt hihi. Det jag menade med dagavild, det här hände alltså under en dag, men jag trodde det var under 3 dagar haha. Fick tänka till ordentligt innan det klickade.. Men nu blir det att fixa och dona lite till imorgon, hörs (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0