Det är okej

Det är okej att ta det lugnt en sommar dag när man är ledig, helt okej, man behöver inte känna sig dö tråkig, lat och mobbad för det, eller?.. Haha.. Jag är en sån person som sällan får tråkigt. Jag tycker det är skönt att bara ta det lugnt. Men därimot blir jag rastlös när allt blir för segt. Tror det är lite grunden till varför jag är så städ pedantisk som jag är. Tur att man har ett stepin kort en tråkig dag som denna, ska fara dit om någon timme och dö, över en vecka sen jag träna sist. Fyfan vad jag är dålig, och lat! Sen får jag hitta på nå kul ikväll (: Hör ni att jag försöker dölja att jag är mobbad?..


Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg:)

2010-06-30 @ 15:12:42
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0