Du är helt bakom flötet..

Min mor har mer resefeber än vad jag har och hon ska bara vara hemma i kalla Sverige. Haha, så söt. Men nu är det bara en vecka kvar! Jag måste bara skaffa fram ett större minneskort till mobilen så jag kan ta mycket bilder. Jag råkade ju dammsuga upp mitt andra oanvända minneskort på 2GB, så duktig som jag är. Nå väl, mamma får lösa det där. Men men, ligger nästan ny vaken och gäspar som jag vet inte vad. Tycker det är för tidigt att vakna nu. Värre var det när Erik vaknade och for iväg för att jobba, typ klockan 7?! Det är tidigare än vad jag vaknar till skolan.. Nä, blev trött av bara tanken, godnatt igen, har ändå ingenting annat för mig haha (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0