Framsteg mina vänner, framsteg

Dom senaste dagarna har det låtit som en fet elefant har klampat runt i huset lite då och då.. det är lugnt, det är bara jag som övar på att gå i högklackat. Det är någonting nytt för mig haha, men jag börjar bli bättre ska ni allt veta (: Känns lite sorgligt, idag hade vi vår sista sovmorgon (enligt schemat då) på Sanden skolan, och på Fredag slutar vi. Jag kommer gråta det är ett som är säkert. Jag och Elina började gråta redan förra året på skolavslutningen? Typsikt när man ska leka fin med smink och allt. Så, nästa Måndag när alarmet ringer är det inte till skolan jag far, utan till minigolfen, haha vad tufft. Nej nu ska jag ta en till runda i huset och leka elefant, sen lite senare ska jag fara och sola. Lite måste man få fuska iallafall, pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0