I miss you, like the deserts miss the rain

Bebisen for iväg på fotbolls match, och jag är propp mätt efter massvis med jordgubbar och hamburgare, okej inte massvis med hamburgare, utan en iallafall. Ska hoppa in i duschen och sen sätta mig och se lite mer fotboll. Fotboll hit och fotboll dit, kul är det då. Imorgon börjar man 10, sen är jag ledig i helgen! Jobbar istället dom andra två som kommer, men men.. tycker fortfarande det är värt pengarna att sitta och spela kort halva dagen haha. Det är för lätt att fastna vid denna teknologi sak.. duschen var det som väntade, bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

faller du för grupptrycket att se fotbooll eller haha.. ?

2010-06-17 @ 20:51:22
Postat av: Vikkan

Jo men precis! Och jag hoppas att Sverige vinner ALLT! Go Sverige <3



Eller.. så är det för att jag inte skriver på bloggen varje match jag tittar på? Hmm.. svårt det där.

2010-06-17 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0