I wanna be a billionaire so freaking bad

Skön-t, nu är man ledig till på Söndag. Och jobbar inte eftermiddag fören nästa Fredag. Hehe nu är det bara 2 veckor kvar till Grekland! Okej, klockan hann slå över till ny dag, tar om det, nu är det bara 1 vecka och 6 dagar kvar till Grekland! Jag längtar, väldigt mycket. Jag har längtat i ett halv år nu haha, otrolig som jag är. Men, tänk att det faktiskt är min första utomlands resa och flyg resa. Hihi (: Okej nu orkar jag inte skriva någonting mera, är jätte trött, min kropp blir bara mer och mer sovig av sig.. Fan vad sugen jag är på jordgubbar! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmm jordgubbar.

2010-07-04 @ 15:46:40
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0