Sanningen svider min vän

Roande med folk som ska leka bättre än andra. Tänka sig hur kul man kan ha, sitta och jämföra sig med andra och komma fram till att man är mycket bättre än den, ge med sig ett flin och sen känna sig nöjd. Nej jag menar ingen speciell, har bara suttit och kolla runt lite på större bloggar, och läst kommentarer. Hur man orkar klicka på kommentera, skriva en onödig och dum kommentar, sen skicka den, hur man orkar ta tid till det. Haha nu låter jag som att jag försöker leka vuxen och mogen, men icke, tanken slog mig bara och jag har väldigt lite att göra. Jag är inte ett dugg trött heller. Till någonting helt annat, jag vill att min nya säng ska komma! Helt plötsligt blev jag väldigt less på den jag har nu och hittar alla fel med den.. kolla, nu gjorde den så jag blev skit trött bara så där.. åh, äckliga säng.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0