Yesbox

Jag vet, det är så tråkigt att klicka in på en blogg som knappt inte skriver någonting! Man typ ba, men skriv någon gång då buhu :( Haha. Och min blogg är så nu, I know it, I feel it. För en timme sen var jag allvarligt ett klick ifrån att ta bort min blogg! Men.. jag gjorde det aldrig haha. Har för många minnen i den här himla bloggen, två år har jag skrivit nästan varje dag, och det skulle bara vara sorgligt att ta bort den. Fyfan vad kul att ha kvar den när man är vuxen och kunna kolla tillbaka. Typ, kolla barn så där snygg och cool var mamma när hon var ung. Om nu jorden finns kvar när jag har skaffat barn? - Men tänkte bara säga det så ni vet om, att jag vet om, att min blogg är kanon tråkig just nu, men det blir bra snart igen, jag lovar. Ja jag överdrivet lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0