I want you to want me

Haha, så typiskt mig! Alltid, eller nästan alltid, när jag har någonting viktigt att göra, eller så kallade läxor, eller bara har extremt tråkigt, så börjar jag städa. Och imorn har vi engelska prov, jag har pluggat lite på vissa sv/eng lektioner. Hade tänkt vara duktig och leka nörd hela kvällen och fixa ett mycket väl godkänt på provet. Ska vi se här, vad har lilla fröken Viktoria gjort den här kvällen? Hon har sovit, hon har vikt alla sina kläder som var i en redig röra i lådorna, hon har lagat middag som blev bränd, hon har tvättat två maskiner med kläder, hon har städat sitt mycket dammiga rum och dammsugit hela huset. Hur blev det med plugggandet då?.. hehe ops, ska väl börja med det nu, men först måste jag ducha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0