Ja, jag har tråkigt..

Du kommer från - min far och mor skulle jag tro
Du heter - Viktoria
Hur gammal är du - byxmyndig, hihi busigt
När fyller du år - 3 september
Om fem månader - börjar skolan om igen.. :(
Om tre månader - är det sommar!
Du samlar på - bilder typ
Gröna eller röda äppeln - gröna 
Gillar du golf - minigolf är kul (:
Vilken tid gick du upp idag - halv 8 
Har du sovit i din egna säng inatt - jajamen
Har du strumpor på dig nu - ja och tjock sockar
Hur svarar du i telefon - hallå (:
Vad ska du göra ikväll - duscha och sova
Vad ska du göra imorgon? - får se
Vad ska du göra till helgen - mysa
Var vill du bo när du blir stor - vet inte, snyggt hus ska jag ha iallafall 
Är det okej att gråta - helt okej
När grät du senast - öh
Vilken årstid tycker du bäst om - sommaren
Laddar du ner musik och film från Internet - typ inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon - mycket! (:
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder - inte ett dugg :b
När går du upp ur sängen en helgmorgon - olika, beror väll på hur länge man sover
Har du piercing - jo, men har planer på att ta ut den..
Vill du gifta dig - ja det vill jag
Vill du ha barn - ja!
Tycker du om någon just nu - tänk för det gör jag!
Är du tillsammans med någon - ja
Hur länge har ni vart tillsammans - typ snart 7 månader
Solar du ofta - typ ja hehe
Är du bra på att laga mat - finns väl annat jag är bättre på
Är du flygrädd - aldrig flygit, så vet inte
Hur vig är du - hur vig är jag inte..
Vad dricker du helst när du är törstig - saft haha, älskar saft
Vilken är din favoritglass - ben & jerrys
Tror du på ett liv efter döden - ingenaning 
Tycker du om sushi - njae, har typ aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film - får väll bli godis
Bor dina föräldrar tillsammans - nej
Har du tandläkarskräck - njae
Är du morgon- eller kvällsmänniska - mittímellan
Vilken ögonfärg har du - blåa hihih
Vilka hår färger har du haft - rött, blond, brun
Har du någon gång gråtit dig till söms - nej, slutar gråta innan jag somnar, dah
Är du beroende av något - det är lite läskigt, men Erik
Senaste låt du hörde - Baby - Justin Bieber
Vad gör du på helgerna - sover
Brukar du bädda sängen - kanske..
Hur många timmar sover du på en natt - kring 8-9
Senaste bok - någon om andra världskriget
Vad var det senaste du sa - like baby baby baby
Vem kramade du senast - det vet jag faktiskt inte
Saknar du någon nu - always and forever
Vem ringde dig senast - min snygga bror
Vad är du allergisk mot - saker som luktar gott -.-
Var du glad igår - njae, kommer inte ihåg
Vad är din favoritfärg - gillar svart, vit och brun
Sminkar du dig - ibland, ibland inte
Känner du dig värdelös . ibland kanske
Känner du någon som har tagit självmord - :(
Har du somnat i skolan någon gång - låter så jäkligt där, går typ inte
När skrattade du senast - när jag såg att Erik hade skaffar facebook haha
Bryr du dig mycket om hur du ser ut - jag bryr mig om hur mitt hår ser ut iaf
Hur är din mamma - hon är helt underbar
Är du lång eller kort - jag är nog ganska kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0