Nu är det lurt

Jaha ja, ska tydligen få en present för ötå.. och jag är som vanligt, döds nyfiken. Jag är väldigt nyfiken av mig, och det kan vara jätte jobbigt ibland haha! Min mor brukar ofta utnyttja det där med min nyfikenhet, morr.. Men, jag är av ett mirakel jätte trött nu, perfekt till skolan.. älskade skola som jag har saknat, så ska borsta tänderna sen sova typ. Men om ni är nyfikna om vad jag har gjort today kan ni få veta det. Jag och Fiffi gick och åt på daggelito, sen gick vi till ishallen, där var Klara också. Sen for jag hem, lagade middag, såg tv, sen kom Erik perik pung och lekte cool. Förlåt gubben men du lyckas tyvärr inte.. aja, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0