whathafack

Precis när jag skulle skriva ''wiho vad skönt, min värk i magen har gått över!'' så kom den tillbaka, och gör ännu ondare! Är detta något skämt eller vaddå? Min kropp måste driva med mig, suck.. Ska fan tröst äta choklad istället för att gå på gym. Nej, nu skojar jag bara, eller nej det gör jag faktiskt inte hehe ;) Det var sjukt skönt att få träna lite, känner att jag kommer ha ont i benen och armarna imorn. Och måste få säga en sak.. JAG SUGER PÅ MATTE! Jag är verkligen helt värdelös på det, jag måste seriöst ha någon slags hjälp! Helvete att matte ska vara så viktigt, blä....


Kommentarer
Postat av: fififiifiiifi :)

HAHHAHAHA men du är så jävla söt vikkan, du typ kan verkligen inte matte.. det bara går inte, och svaren du hade var så jävla hahaha åt helt fel håll typ hahahaha :D

2010-03-22 @ 20:41:58
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0