I know it, I feel it

'Jag har skrivit typ för många inlägg ikväll..
'Jag kom nyss på, att jag har haft min blogg i två år nu (:
'Jag är galet jävla rastlös efter ha legat i sängen hela dagen!
'Men, ska vara hemma imorn också, kommer bli tokig..
'Jag är alltid inne på msn, men skriver aldrig med någon?
'Fattar inte varför jag är inne på msn egentligen, är bara jobbigt
'Jag mår fortfarande skit dåligt, det är så tråkigt och jobbigt -.-
'Jag tycker det låter mysigt när det regnar ute, bara man är inne så
'Jag saknar min piercing, inte jätte mycket, men jag saknar den
'Ska gå och leta efter en film, är helt tyst och tråkigt, utom min musik då..
'Btw jag har bara pissat en gång idag, brukar typ pissa 7 gånger?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0