En väldigt bra Lördag

Som började med att fara och kolla på hockey. En ganska tråkig match när målskillnaden var.. ganska stor. Sen var jag, Amanda och Tvillingarna bjudna på middag hos Fiffi. Mys! Efter middagen och massa mongo bilder med deras kamera gick vi vidare till mig. William, Emil, David, Johan och Rova kom efter ett tag, blev att se repriserna från Paradise Hotel.

En väldigt bra Lördag har det varit. Snart ska jag gå och lägga mig, måste gå upp och borsta tänderna. Vilket lät väldigt jobbigt.. Livet är bra allt jobbigt ibland. Skönt att man får sova ut inatt! Älskar det här med helg. Snart är det inte så länge kvar till Jul lovet,  så sköööönt!

Jaja, men nu ska jag gå och borsta tänderna. Ska senare idag fara in till stan med David och hämta ut hans biljett till Harry Potter som vi ska se ikväll! 17 bokade platser, 17 härliga muppar med andra ord. Det kommer bli väldigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0