Just thinking

Jag har funderat på en sak. Det är ju ganska populärt med skönhetsoperationer och allt vad det nu innebär. Större bröst, mindre fett, mindre näsa och en massa konstiga saker för att bli snyggare. Jag har funderat lite på det där, vad jag skulle göra om jag skulle göra något ingrepp av något slag. Och kom fram till att någonting jag skulle kunna tänka mig att göra är att förstora läpparna. Inte då förstora dom större än mitt eget ansikte men, lite grann bara. För jag har ganska små läppar, och lite put på dem skulle väl inte vara helt fel. Läppar är väldigt snyggt, det kan man ju nästan inte förneka (: Men det är ju en smaksak, precis som allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0