Lipsill

Är det något fel på mig eller är jag bara en typiskt tjej? Jag gråter ta mig satan i gatan till allt. Jag gråter till Idol. Jag gråter till Paradise Hotel. Jag gråter till tecknat. Jag gråter till filmer som det inte finns någon anledning att gråta till. Jag gråter när någon blir glad. Jag gråter när jag blir glad. Jag gråter när saker inte vill som jag vill. Jag gråter till bilder. Jag gråter när jag hör någon som kan sjunga, sjunga. Jag gråter utan anledning. Ja men ni förstår..

Ganska typsikt tjejer kanske, men ibland är det jobbigt att vara så känslosam haha. Mitt i allt kan de liksom börja spruta tårar, vare sig man vill det eller inte. Jaja. Varför jag kom in på det här var väl för att jag kom på mig själv sitta och gråta åt Paradise Hotel nyss, för att det var sorgligt. Vad som var sorgligt vet jag inte riktigt ännu..

Men jag mår i alla fall bättre nu, har bara lite ont i huvudet. Och har på något vis lyckas göra illa mitt knä igen, det är helt uppsvullet. Tror det är överbelastat igen, gah.. Har som tur var kvar medicin sen sist så. Men bla bla bla, blev jätte trött nu av att skriva det här inlägget. Godnatt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0