Listen up

Fastnat på det otroligt fula ordet Okidoki. Vet inte vart jag har fått det ifrån.. Töntigt låter det i alla fall. Vi passar alltså väldigt bra ihop. Haha jag är så himla kult ibland.. Okidoki, går igenom vad jag har gjort idag istället då. Efter jag hade tränat så mötte jag upp Fiffi i stan, vi åt på vårat favorit matställe - Daggan! Det var väldigt mums. Dock luktar jag fortfarande curry.. Sabla curry lukt alltså. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer, kollat på lite avsnitt av olika serier som jag har missat. En lugn och skön kväll blidde det, idag igen..

Men imorgon blir det andra bullar minsann, imorgon ska jag nämligen ta och spöa min kära pojkvän i bowling! Hoppas bara vi kör med rännskydd, annars kan det hända att jag är ganska körd. När jag spelar bowling har alltid just mitt klot en tendens till att åka i rännan istället för att slå ner käglorna.. Nåja, det kommer bli en bra dag imorgon (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0